tiistai 14. maaliskuuta 2017

Tiivistä

Jos jotenkin pitäisi summata saamaani palautetta niin se olisi tuo tiivistä. Sitä saan kuulla jokaisessa palautteessa joten kai se on sitten totta. Toinen mistä saan kuulla on se, että teksti on liian dialogipainotteista ja osa siitä pitäisi sulauttaa kerrontaan. 

Olen nyt käynyt läpi ja korjannut Morren palautteen lukukohtaiset merkinnät. Olen kirjoittanut vähän uutta ja poistanut vanhaa. Uutta tekstiä pitäisi kirjoittaa vielä yhden kohtauksen verran, mutta teen sen sitten kun olen sen kohdalla. Nyt työn alla on tekstin lukeminen ja näiden tiivistettävien kohtien löytäminen. Tänään kävin läpi pari lukua ja 25 vielä jäljellä.

Tiivistämiskommentti on  sinänsä hassu sillä kirjoittaessa minulla on aina sellainen olo, ettei tekstiä synny tarpeeksi. Ne muutamat kerrat kun olen yrittänyt nanoa on tuntunut aina siltä, että tarina loppuu paljon ennen kuin 50 000 sanaa on täynnä.

Mitä muuta? No en käynyt tänään lenkillä vaikka oli suunnitelmissa. Olin kotona viideltä ja kuudelta olisi pitänyt lähteä. Tunti on liian lyhyt aika palautua töistä. Juoksulenkin sijaan menin suihkuun koska olin niin jäässä. Yritän huomenna uudestaan. Ilmatieteenlaitoksen mukaan huomenna pitäisi olla hitusen lämpimämpää.