sunnuntai 14. lokakuuta 2018

22/25

Lopullinen lukumäärä kasvoi yhdellä, kun yksi editoitu luku jakautui kahtia. En ole kirjoittanut mitään viikonloppuna. Eilen pelasin koko päivän ja olin vähän kipeä. Tänään tein kaikenlaisia kotiohommia, kävin lenkillä ja nyt luen Rouva C:tä. Siis niin ihana kirja <3 Olen lukenut 58 sivua ja olen jo täysin myyty (olin myyty jo ensimmäisestä 10 sivusta). 

Minulla on ollut tosi hyvä kirjaonni tänä syksynä, kun huomasin monta mielenkiintoisa uutuutta heti kun uudet kuvastot ilmestyivät keväällä. Sitten osasin tarkistaa helmetin tasasen väliajoin ja laitoin itseni varausjonoon heti kun tiedot ilmestyivät sivuille. Olen saanut lukea jo monta kirjaa ihan uunituorena. Sellaisena, joihin ei ole koskenut kukaan muu kuin muvituskone joka sen kirjan on päällystänyt. 

Ensi viikon kirjoitussuunnitelma on kaksi lukua. Se joka on kesken ja yksi toinen. Sitten on puolitoista viikkoa aikaa kirjoittaa se luku jonka yli hyppäsin koska huomasin, että siitä ei ollut olemassa kuin muutama irtonainen muistiinpano ja suuntaa antava ajatus. Ensi viikko on/pitäisi olla töiden kannalta ihan rento. Huomenna on iltavuoro, mutta työpäivän sisältö on vain pari palaveria. Sitten kolme "oikeaa" työpäivää ja perjantaina vapaapäivä. 

Kissa märisee tuossa vieressä, että on kuulema nälkä joten kai se suunta on ensin keittiöön ja sitten takaisin Rouva C:n pariin.