sunnuntai 13. tammikuuta 2019

Viikonloppu

Tänään olen käynyt treeneissä, tehnyt lounasta, vaihtanut lakanat, siivoillut ja tehnyt porkkanasosekeittoa ensiviikkoa varten. Nyt pyykit pyörii koneessa ja täällä tuoksuu mysli koska otin sen juuri uunista ulos.

Tänä viikonloppuna olen myös käynyt luistelemassa. Ensimmäistä kertaa sitten teinivuosien. Luistimet löytyivät omasta takaa, samat jotka sain joululahjaksi vuonna 94. Ne mahtuivat jalkaan koska minulla oli jo teininä 42-numeron jalka.

Olen myös editoinut. En hurjia määriä, mutta jonkin verran. Tällä hetkellä olen tehnyt 10/27 lukua. Ehkä editoinut yhdennentoista luvun vielä tänään, mutta luultavammin en. Luultavasti ilta menee lukiessa.

Tällä viikolla olen käyttänyt ihan liikaa aikaa uuden kirjoitusvihon löytämiseen. Niin paljon kuin pidänkin Miquelrius-vihoista, niin Amazonista ostaminen ei ollutkaan vaihtoehto lähetyskustannusten takia. Joten tyydyin sitten vihkoon jonka löysin Suomalaisesta.

Nyt iski väsy. Kai se on vaan pakko laittaa kahvi tippumaan.