sunnuntai 16. syyskuuta 2018

13/24

Kirjoittelen tätä samalla kun odotan, että kahvinkeitin lakkaa porisemasta. Tänään olin tehokas heti aamusta ja pelaamisen sijaan editoin kunnes tuli deija-vu fiilis, että enkö mä ole jo editoinut tämän kohdan kertaalleen? No sitten kulutin seuraavat 40 minuuttia yrittäen ymmärtää, miksi iPad ja läppärin Scrivenerit ei synkkaa. Syyllinen oli läppärin Dropbox -sovellus joka oli epäonnistunut elämässä ja lakannut toimimasta. Uudelleenasennus korjasi kaiken ja sain jatkoin editoimista. Olen viime aikoina editoinut enimmäkseen pädiltä, koska silloin voin käyttää Pennaa. Tiedän, että sen hankkiminen oli turhamaista ja täysin turhaa, mutten silti kadu sitä lainkaan. Sillä on vain niin ihana kirjoittaa ja sitten on tietenkin ne näppäinäänet.

Oltiin eilen keskustassa asioilla ja huomattiin, että siellä oli menossa jotkut markkinat. Ei jääty sinne eilen syömään, mutta tänään olisi tarkoitus mennä. Minua kiinnostaa gambialainen ruoka ja miestä kenguru-hampurilainen. Tänään olisi tarkoitus myös tehdä kasviskaalilaatiikkoa (ensi viikon ruoka), siivota, kaivaa pitkähihaiset paidat esille (koska syksy <3 ) ja käydä lenkillä. Jos onnistun lenkissä, niin se olisi viikon ensimmäinen ja ainoa liikunta. Tiistaina oli tarkoitus mennä, mutta satoi. Keskiviikkona ei satanut, mutta olin nukkunut niin huonosti edellisenä yönä, ettei ollut energiaa.

Kahvi on valmis ja minä voisin jatkaa editoimista. Olisi kiva saada tämä keskeneräinen luku loppuun.