sunnuntai 18. maaliskuuta 2018

Laiska viikonloppu

Olen laiskotellut tämän viikonlopun (jos mittarina on editointi jota en tehnyt lainkaan). Sen sijaan olen pelannut, ollut sosiaalinen, tehnyt pizzaa, käynyt lenkillä ja siivonnut. Eniten olen kuitenkin lukenut ja se on ollut ihanaa. 

Eilen luin loppuun yhden kirjan Kellotornia varten sekä aloitin ja lopetin Depressiopäiväkirjat (kirja on todella lyhyt, joten tämä ei ole mikään suuri saavutus. Se oli myös todella koukuttava, minkä takia ei tehnyt mieli tehdä muuta kuin lukea). Sitten tuli se hetki, kun seisoin kirjahyllyn edessä ja mietin, että minkä otan seuraavaksi. Jatkanko hyllynlämmittäjähaastetta vai otanko jotain, mitä olen lainannut. Sitten aloin selaamaan Tottisalmen perillistä jonka laina-aikaa olen pidentänyt jo muutamaan otteeseen ja yhtäkkiä huomasin lukevani sitä joten se siitä päätöksestä. 
 
Tänään aloitin myös Dean Karnazesin kirjan Run. Tottisalmen perillinen liittyy (haluan lukea kaikki Anni Swanin kirjat) -projektiin. Kirja on ollut ihan viihdyttävä, mutta jotenkin kaipasin jotain muuta sen rinnalle. Run olkoon seuraava hyllynlämmittäjäkirja. Ostin sen muutama vuosi sitten, mutta jotenkin sen lukeminen jäi silloin. Luettuani voisin vieritän kirjan eteenpäin jollekin kiinnostuneelle (eli veljelle tai kirjaston kierrätyshyllyyn).