keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Tyhjä

Näyttää vähän siltä, että minä ja Hämeen-Anttilan Perijät ei olla ihan yhteensopivia. Olen lukenut vähän päälle kolmekymmentä sivua ja jokainen sivu on ollut aika tuskasta . Mikään ei nappaa, tai ei ole toistaiseksi napannut. Ajattelin sinnitellä edes sen sata sivua, ennen kun annan periksi.

Tänään kävin Kaisassa kirjoittamassa. Jaksoin neljä tuntia. Olin aamusta kaksi tuntia, sitten kävin lounaalla ja sitten jatkoin vielä pari tuntia.

Nyt olen ihan tyhjä. En jaksa kirjoittaa, enkä edes lukea. Yritin kumpaakin mutta ei siitä tullut mitään. Nyt katson Scrivener Bootcampia youtubesta ja kirjoitan tätä. Juon myös valkosipuliteetä koska aamulla satoi ja kun palasin lounaalta olin ihan jäässä. Ei tullut mieleenkään aamulla, että heinäkuussa kannattaa ottaa hanskat ja kaulaliinaa mukaan, vaikka tänään niille olisi ollut tarvetta.

Vaikka olen nyt ihan hyödytön, kirjoituspäivä Kaisassa oli ihana. Jos saisin näitä edes kaksi per. viikko loman aikana E tulee olemaan tosi hyvässä kuosissa kun syyskuussa alkaa työt ja koulu ja arki ja kaikki muukin.

Tämä Scrivener Bootcamp on ihan kiva, vaikkakin turhan hidastempoinen.